Wij hebben een mooie donatie ontvangen van alle medewerkers van Taqa. Hiermee gaan wij een gezinsvakantietas maken voor gezinnen die niet op vakantie kunnen. De tas bevat o.a. cadeaubonnen van Decathlon voor nieuwe zwemkleding (voor kinderen in het basisonderwijs), speelgoed, bonnen voor; Bakker Bart, Kippie, speeltuin en zwembad. Voor de persoonlijke verzorging en de reistas mochten wij als donatie ophalen bij het Armoedefonds. Alle tassen zijn gemaakt op maat per  gezin.  Ouderen die wij ook verzorgen kregen een enveloppe met bonnen van Bakker Bart, Kippie,  de Slager en van Vomar om in onze afwezigheid (vakantie) de gelegenheid te geven om nog  extra boodschappen te kunnen doen, wat zeer gewaardeerd werd. Ook namens de oudere  hartelijk dank.

Dat alles is mogelijk gemaakt door de medewerkers van Taqa, namens de gezinnen in de minima bij stichting Prakkie 072 wil ik jullie allemaal hartelijk bedanken en  een fijne vakantie toewensen, met vriendelijke groet,  Silvia Bos,  bestuurder van  stichting Prakkie 072.

Van de gezinnen enkele bedankjes en foto’s:

Dank je wel Silvia en de donateurs. Een geweldige tas met lekkere en bruikbare inhoud.😘🌼🌞

Nog 1 weekje en dan 3 weken vakantie. Allemaal een hele fijne vakantie, geniet ervan! Super bedankt voor de fijne spulletjes ❤️ binnenkort heerlijk naar kippie

Nou echt hoor, wat worden we toch verwend met zo’n mooie tas met inhoud 🥳🤩😘 bedankt Silvia en donateurs

Zeker weer een mooie tas! Heel hartelijk bedankt Silvia Bos en donateurs!

Lieve donateurs van prakie, silvia en andere vrijwilligers, onwijs bedankt voor de mooie bruikbare vakantie tas.🥰

Dit word een hoop plezier beleven in en na de vakantie. We zullen nog wel even heerlijk van jullie steun genieten. Super bedankt voor de mooie, goed gevulde vakantietas!☀️🏖

Tim is super blij met zijn nieuwe tas voor school. En de waardebonnen komen goed van pas. Hier gaan we zeker van genieten

Lieve donateurs, Silvia en vrijwilligers heel erg bedankt voor de vakantie tas, bonnen en andere bruikbare spullen!! 🩷 super blij mee

Bedankt donateurs en stichting Prakkie072  voor de super mooie gevulde vakantietas.  En met de bonnen komen ook goed van pas. Dank jullie wel.  Fijne vakantie

Wat een geweldig pakket donateurs en prakkie bedankt🙏

Hartstikke bedankt voor de leuke vakantietas. Wat worden we verwend. We gaan er zeker van genieten. Bedankje aan de donateurs en jullie inzet.🤗

Beste silvia en team we willen jullie allemaal heel graag bedanken voor dat mooie mooie vakantie pakket!!😇 Super bedankt!!

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de vakantie tas die we hebben mogen ontvangen.  Enorme verrassing en we gaan er van genieten.

Bedankt ook voor jullie  inzet en tijd die jullie hierin steken en ook van  de afgelopen periode en wens jullie allemaal een fijne vakantie toe.

Donateurs bedankt voor de mooie vakantietas

Er wordt hier al druk gepuzzeld. Iedereen enorm bedankt voor het prachtige pakket. We zijn enorm verwend

Alle donateurs bedankt voor het mooie pakket kleine meid is het vol verwondering aan het uitpakken

Ik wil alle donateurs heel erg bedanken voor het mooie pakket wat wij door jullie hebben ontvangen. Ook alle vrijwilligers van prakkie heel erg bedankt.

Lieve Silvia en donateurs super bedankt voor deze mooie donatiepakket we gaan genieten❤️Hele fijne vakantie gewenst.  Wat een mooi initiatief zeg!, geweldige mensen