Een mooie donatie binnengekregen van PG Schermer die wij mogen besteden aan kinderen in de minima die straks met nieuwe kleding naar school kunnen gaan.

Namens de donateur mogen wij aanbieden;

2  setjes bovenkleding,  1 joggingsetje, 7 paar sokken en ondergoed.

Hieronder  staan enkele  foto’s en reacties van ouders :

Wat zijn mijn kanjers goed verwend.

Bedankt donateur en Silvia voor deze mooie kleding. Mijn kanjers gaan super gaaf gekleed het nieuwe schooljaar in. Echt super bedankt.

Hartstikke bedankt donateur ze is er erg blij mee. Wat een verwennerij. Ook dank aan Silvia Bos 🤗

Lieve donateur(s) en Silvia, hartelijk bedankt voor de nieuwe kleding !! 🩷 we zijn er super blij mee !

Mijn jongens zijn enorm blij met hun nieuwe kleren, nogmaals bedankt voor het mogelijk maken donateurs en vrijwilligers van prakkie.

Dank u donateur en Silvia voor het oplossen van mijn probleem. Elk jaar tegen het eind van de vakantie ben ik al aan het rondneuzen voor geschikte gebruikte en betaalbare kleding voor de kinderen maar helaas of te klein of verkeerd seizoen, zo blij met jullie. Lieve donateurs en vrijwilligers bedankt voor de mooie donatie en tijd die jullie voor ons maken.

Deze donatie was echt op het juiste moment 🙏 dank.

2 superblij kids, 1 daarvan de nieuwe kleding niet uit willen doen hihi.

Helaas rennend vanuit de auto plat op der gezicht gevallen. Hoe trots ze was eindigde even in dikke verdriet. Dikke rode neus en voorhoofd. Maar met naar bed gaan gelukkig weer beetje straal oogjes morgen terk ik weer me nieuwe kleding aan.🥰

Ik wil je zo graag bedanken maar weet soms gewoon niet hoe. Het maakt ons leven zo fijn. En die lieve blije koppies met nieuw spul…mama dit is echt zacht en warm…jullie jij, vrijwilligers en de donateurs zijn goud.

Dank zei jullie lopen ze trots het nieuwe schooljaar in met nieuwe en zelfuitgezocht kleding.

Donateur hartelijk dank.

mooie foto’s zijn gemaakt door fotograaf Luuz van der Stouwe.