Dank zij een privé actie uit de Schermer bij een supermarkt kunnen wij  extra  voedseltassen klaarmaken voor gezinnen in de minima. Hartelijk dank aan iedereen die hieraan heeft meegewerkt. Enige reacties van gezinnen en een foto van de inhoud van de tas. Onze tassen worden  op de gezinssituatie aangepast:

Ontzettend bedankt voor de mooie tas met heerlijke boodschappen

Dank donateurs en stichting Prakkie072 voor de fantastische tas met allemaal lekkere dingen. We gaan er heerlijk van genieten. Dank jullie wel

Dank je wel voor het heerlijke pakket, We zullen er zondag op mij  verjaardag van genieten

Dank donateurs en Silvia voor het super pakket, komt goed uit voor mijn kanjer verjaardag.

Hartstikke bedankt voor het pakket vol met lekkers een mooi begin van het weekend

Wow wat een geweldig pakket dank u wel donateurs 🙏💜

Ja was top pakket inderdaad bedankt donateur

Nou ik mocht met mijn tas ook zeker thuis komen! Wat een aangename en heerlijke verrassing die tas🙏🏻 Ben de donateurs heel dankbaar! De kindjes kunnen zich weer tegoed aan al het lekkers! Zeker een toppakket..heel erg bedankt