Wat zijn wij blij met de Ronde Tafel 190 Alckmaer  en Ars Donandi die zich inzetten voor de minima.  Dit jaar een uitbreiding tot 15 jaar ipv alleen het basisonderwijs:

warme schoenen, winterjas, muts, sjaal, handschoenen, op het laatste moment mochten ze nog wat extra uitzoeken een hoodie of wat dringend nodig was ondergoed.

Of ze blij waren, zie de foto’s en reacties. De vrijwilligers van Prakkie en de donateurs zeer zeker wel.

Dank je wat gaaf het was ook een hele gezellige middag.

Grootste bijdrage geleverd

Dank jullie wel donateurs en stichting Prakkie072.

Wat zijn mijn jongens super verwend.

Yesse is extra super blij met zijn trui, wat een verwennerij. Dank jullie wel

Ontzettend bedankt lieve donateurs. Mijn dochter ging super trots naar school !

Super bedankt voor de mooie jassen, schoenen en alle spullen erbij ! Ze zijn er dol gelukkig mee ! En wij ook 🤩

Lieve Silvia en donateurs, wat zijn de kids gisteren verwend en wat was het gaaf om die blijde gezichtjes te zien en dan ook nog wat extra, echt enorm bedankt wat zullen ze een heerlijke warme winter hebben 💞

Lieve donateurs ontzettend bedankt voor alles mijn dochter is ontzettend verwend en dankbaar zo kan ze lekker warm de winter in.

Wat heerlijk dat er een donateur is die dit kan doen!

Lieve donateurs en vrijwilligers, bedankt voor alle mooie nieuwe spulletjes voor mijn jongens! Zo blij met hun lampjes schoenen in het donker hihi. Maar ook zo fijn dat we als extraatje o.a. ondergoed konden uitzoeken.  Dat is iets wat je eigenlijk nooit tweedehands doorgeschoven krijgt/haalt,  maar in de winkel zo prijzig kan zijn. Het was erg welkom,  wij zijn dankbaar

Lieve Silvia en donateurs super bedankt dat mijn dochtertje mocht komen uitzoeken❤️ Ze  is super blij met haar Mooie Schoenen, Jas, Sjaal Handschoentjes een mooie muts en nog een mooie Hoodie erbij super bedankt voor alles.