Kerstpakketten uitdeel en een wens die in vervulling ging..

Namens De Ronde Tafel 190 Alckmaer en JCI  mochten wij dit jaar kerstpakketten uitdelen met als thema “ Kerstontbijt”  wat de meeste kinderen niet kennen  s’morgens een ontbijtje. Athora heeft aan het pakket een cadeaubon toegevoegd, waarmee de mensen zelf iets voor onder de kerstboom kunnen uitzoeken.

Ook voor Silvia, de drijvende kracht achter Prakkie072, is een droom in vervulling gegaan dankzij de veilingopbrengst. Wat dat is? Dat zie je in de kerstvideo die we maakten over deze actie.

Maar dat de leden van Prakkie 072  ook heel blij waren maar een volle bigshopper is duidelijk te zien en te lezen in onderstaande reacties en foto’s;

We hebben net ons kerstpakket mogen ontvangen, wat een geweldig pakket.

Silvia vrijwilligers en bovenal alle gulle gevers/donateurs geweldig bedankt.

Dank je wel Silvia en alle donateurs wat was het druk en gezellig. Kerstpakket door de donateurs uitgedeeld, en op de foto met de kerstman en kerstelf.

Bedankt donateurs voor de mooie pakket en super fijn dat jullie deze droom waar hebben gemaakt.

Bedankt alle donateurs dat jullie onze droom en de droom van Silvia en de stichting waar maken. Jullie zijn toppers. Iedereen hele fijne feestdagen

Was zeker een hele leuke middag, alle donateurs “Bedankt”. En wat ven jij “Silvia” in het zonnetje gezet. We hebben een hele mooie kerstpakket mogen ontvangen.

Wauw wat een groot en uitgebreid pakket ! Heel erg mooi, heel erg bedankt ! En wat was het super leuk en gezellig geregeld met de kerstman, kerst elf, en alle lichtjes enz . Fijne dagen voor iedereen

En wat genoten we van die heerlijke lieve kerstman met elf. Me dochter wilde niet meer mee… zat prima bij hem op schoot, droog met der warme chocomelk- slagroom een een heerlijk muziekje op de achtergrond en als de kinderen genieten doen de ouders dat ook😚.

Lieve donateurs en vrijwilligers, wat een leuk ontvangst en bedankt voor het uitgebreide pakket vol lekkers en aankleding. En dat extraatje om wat leuks te kunnen doen met de kinderen in de kerstvakantie. Dit alles was heel erg welkom, we waarderen het énorm

Lieve donateurs en vrijwilligers jullie maken ons altijd blij heb echt genoten vandaag van de warme chocolademelk en gezellige mensen om ons heen!

Lieve donateurs, wat een geweldige middag hebben we gehad! Ontzettend dankbaar voor jullie inzet ! Een prachtig pakket waar we de kerstdagen van gaan genieten !

De vrijwilligers hebben vanmiddag allemaal hun best gedaan om er een mooie uitdeel van te maken met de kerstman, kerstelf, kerstkaarten voor in de boom voor de donateurs, warme chocolademelk in de partytent terwijl we stonden te wachten. Ondanks het weer was het toch erg gezellig! Dikke pluim!

Ik wil jullie bedanken voor alles, en ook vooral vandaag weer dat jullie dit mogelijk hebben gemaakt. Wat een warm welkom met de kerstman en kerst-elf, warme chocolademelk.