Wat een heerlijk Kerstontbijt was dat 24 december in de Grote Kerk onder begeleiding van zang. Na het ontbijt mocht iedereen nog heerlijk wat mee naar huis nemen. Kinderen maar ook volwassenen kregen nog cadeau tassen mee. Hartelijk dank donateurs en vrijwilligers, gezinnen hebben genoten zie enkele foto’s en reactie:

Bedankt stichting Prakkie072 , grote kerk en donateurs.

Bedankt voor het kerstontbijt, wat was het super verzorgd.

We hebben heerlijk gegeten  de kids hebben zich heerlijk vermaakt en na af loop is iedereen lekker verwend met een cadeautje en een goodiebag.

Dank jullie wel.

Fijne feestdagen en een goed 2024

Wat was het een fantastisch ontbijt in een super mooie en gezellige kerk. En als klap op de vuurpijl met een prachtig cadeau en volle buikjes naar huis. Super bedankt.

Naud van Geffen, directeur van De Vest en de Grote Kerk en Silvia Bos wensen jullie hele fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2024.