Zomerschoenen

Mogelijk gemaakt door Rotaract in Alkmaar. Rotaract is de club voor jong volwassenen vanaf 18 jaar die werkend of studeren zich actief willen inzetten voor de maatschappij en daarbij hun grenzen willen verleggen. Dit jaar o.a. zich ingezet voor stichting Prakkie 072 en daar waren wij heel blij mee. Kinderen hadden inmiddels nieuwe zomerkleding mogen uitzoeken van een donateur maar wij hadden geen budget meer voor zomerschoenen. Dank je wel leden van de Rotaract. Hieronder vinden jullie de lieve reacties van de ouders en de foto’s die genomen zijn bij aankoop bij Van Haren.

Reacties;

Lieve Silvia en Donateur heel erg bedankt dat mijn dochtertje hele mooie zomerschoenen mocht uitzoeken

Ik wil heel graag de donateur bedanken die dit mogelijk heeft gemaakt. Er worden weer gezinnen heel blij gemaakt die het goed kunnen gebruiken. Heel veel dank !

Wauw wat een geweldige donatie voor al die minima gezinnen! Echt super van Rotaract.

Ik wil donateur bedanken voor dit mooie gebaar, Mijn meisjes zijn er blij mee 😊

Heel erg bedankt Silvia en de donateur, ze zijn hier heel blij mee.

Heel blij met de schoenen van de kids, fijn dat jullie ook meedenken voor een andere dag ivm anders teveel prikkels bij mijn kinderen 🙂

Rotaract hartelijk dank, mijn kinderen waren heel blij,  zelf hun schoenen mogen uitzoeken was een feestje op zich.

Toch nog schoenen mogen  uitzoeken had ik nooit verwacht, hartelijk dank donateur en silvia.

Hartelijk dank voor de schoenen, mijn kinderen waren heel blij want ze kregen niet alleen schoenen maar ook een tasje met lekkers erin van de stichting en van Van Haren een heerlijk ijsje, hun dag kon niet meer stuk.

Ja dat zat er in, schoenen passen en niet meer uit willen doen, maar ach ons kind was er zo blij mee.

Dank u Rotaract dat u mijn kinderen zo blij heeft gemaakt, het was hard nodig.

Hartelijk dank namens mijn kinderen en bedankt om ons de gelegenheid te geven om toestemming te geven om op een andere dag schoenen te mogen kopen.