Met dank aan Ronald Kraft en collega’s van Rc Dock in Ijmuiden. Vorige week mochten wij kinderen in het basisonderwijs  en  in de minima voorzien van 2 setjes zomerkleding per kind. Ronald, namens  stichting Prakkie 072 hartelijk dank voor deze mooie ondersteuning, zie enkele reacties en foto’s:

Dank jullie wel Donateur en stichting Prakkie072 mijn kanjer is super blij met z’n nieuwe kleding.

Super bedankt lieve Silvia en Donateur van Prakkie❤️.

Mijn dochtertje is super blij met haar 2 mooie pakjes ze straalt helemaal 🙂.

Silvia Bos en donateur(s) enorm bedankt, mijn jongens zijn er heel blij mee.

Nogmaals bedankt lieve donateur.

Wauw echt geweldig deze donatie! Wat heerlijk voor dus kids! Ze hebben prachtige dingen uitgekozen!

Wat een geweldige donatie, dank u wel mij  dochtertje is er heel blij mee

Silvia Bos en donateur(s) enorm bedankt, mijn jongens zijn er heel blij mee

Wauw echt geweldig deze donatie! Wat heerlijk voor de kids! Ze hebben prachtige dingen uitgekozen!

Donateur hartelijk dank, mijn dochter kon nu voor de eerste keer zelf haar eigen kleertjes uitzoeken nieuw en wel op maat, voorheen altijd naar de kledingbank maar dan zal je net zien dat haar maat er niet is.