Pasen wilt iedereen vieren en dat vonden de donateurs ook. Dank zij JCI Heerhugowaard mochten wij voor gezinnen in de minima mooie pakketten samenstellen, hieronder de reacties van dankbare gezinnen en foto.s van de pakketten:

Wil graag de donateurs bedanken voor het mooie Paaspakket.

Silvia en donateur JCI heel erg bedankt voor het mooie paaspakket! leuk dat er voor de kinderen ook een paas kleur/doeboek en chocolade in zat, aan iedereen is gedacht.

Wow wat een prachtig mooi pakket. Heel erg bedankt.

Sylvia ontzettend bedankt voor het paas pakket. We zijn hier echt super blij mee!!

Wat een fantastische pakket super bedankt donateurs en stichting Prakkie 072 / Blije mensen 072 we zijn er super blij mee wat een verwennerij.

Wat een prachtige pakket hebben we gekregen zo blij zijn we ermee. Heel erg bedankt.

Super blij met het leuke/lekkere pakket.

Bedankt voor het mooie pakket.

Onwijs bedankt voor het leuke pakket met heerlijke dingen en leuke spulletjes voor de kleintjes echt super blij mee.

Dankjewel prakkie en silvia bos en donateurs.

Heel erg bedankt weer voor het heerlijke pakket, we gaan er weer van genieten!! Fijne paasdagen allemaal.

Dankjewel Silvia, heerlijk om zo verwend te worden.

Ik ben erg blij met het paaspakket! Bedankt Prakkie 072 / Blije mensen 072 en JCI Heerhugowaard.

Wat zijn wij gigantisch blij met alles! Het hele pakket komt zo goed van pas! We gaan ervan genieten   het puzzeltje is al meerdere keren in en uit elkaar gezet! Haha! En de chocolade eitjes zijn al bijna op! Mijn dochter vind ze namelijk erg lekker!

Heel erg bedankt voor het paaspakket en het schoonmaakpakket! Ik ben hier heel blij mee en ga een leuke Pasen tegemoet.

Dank jullie wel donateurs en stichting Prakkie072 voor de lekkere mooie paaspakket. Dank jullie wel, een heerlijk steuntje in je rug.

Dankjewel Silvia, heerlijk om zo verwend te worden en zeer dankbaar voor het pakket.

Ik wil alle donateurs bedanken voor de gevulde tas met lekkers voor de paas en daarna Super bedankt.

Ook alle vrijwilligers bedankt en fijne paasdagen