Met dank aan JCI uit Heerhugowaard (o.a. de lieve mannen op de foto) mochten wij van hun mooie gift de Kerstpakketten maken, thema Kerstontbijt. Met ondersteuning van de heren en vrijwilligers onderbouwd met een hapje en een drankje veel gezinnen blij gemaakt. Ook dank naar Chantel Veer, Cees en vrienden.

Met Oud en Nieuw nog even genieten van de oliebollen en appelflappen van JCI Heerhugowaard.

Enige reacties van de gezinnen:

We zijn zeer dankbaar. Vrouw doodziek en ik nog steeds herstellende en dan toch mantelzorgen om de boel draaiende te houden maakt het geen makkelijke kerst. En dan komt er een kerstengeltje ons verrassen. Heel erg bedankt voor alles. Heerlijk zo’n steuntje in de rug. Geen kerstversiering geen kerstboom maar wel een kerstpakket. Gewoon geweldig dank jullie wel . We blijven maar lachen en straks zie ik haar genieten van een vers gebakken broodje. Fijne dagen.

Bedankt toppers! 🎁🌲❤️ Fijne Kerst.

Nogmaals heel erg bedankt❤

Fijne feestdagen en een mooi 2023 toegewenst❤

Fijne feestdagen allemaal! 🥰 Kanjers zijn jullie

Heel erg bedankt hoor, wat zullen we smullen❣️🎄☃️ fijne feestdagen

Wat een toppers. Nogmaals heel erg bedankt voor de prachtige en lekkere verwennerijen, een feestje was het uitpakken. Voor jullie allemaal ook hele fijne dagen en een goed 2023.

Heel erg bedankt💞 fijne dagen

Heel erg bedankt! Fijne feestdagen🎅🏼

Heel erg bedankt. Wat een prachtig pakket. Is zo welkom🎁😀

Ontzettend bedankt lieve mensen en donateurs voor alles wat jullie het afgelopen jaar voor ons hebben gedaan en betekend. Wij wensen jullie een hele fijne en rustige kerstvakantie, gezellige feestdagen en tot in het nieuwe jaar!! Bedankt 🍀❤️

Bedankt voor alles

Enorm bedankt, wat een verwennerij 😊😍

Heel erg bedankt 🥰🥰🥰Wat een prachtig pakket 🥰🥰🥰Allemaal hele fijne feestdagen ❤️

Fijne feestdagen voor iedereen van Prakkie 072. En een fijne vakantie.

Fijne feestdagen voor jullie allemaal

Lieve vrijwilligers van prakkie 072 heel erg bedankt voor jullie hulp, en het fantastische kerst pakket wat wij hebben gekregen door jullie inzet. Ik/wij wensen jullie allemaal hele fijne feestdagen en een super goed 2023

Bedankt voor jullie mooie pakket..heel.lief..zelfs de verpakking was prachtig !!!!!!..veel goede wensen voor het nieuwe jaar !!!

Hierbij bedanken wij JCI Heerhugowaard en prakkie voor het mooi kerstpakket.Jullie zijn kanjers.Hele fijne dgn

Dank jullie wel voor het mooie kerstpakket die we hebben gekregen van JCI Heerhugowaard en stichting Prakkie072. Dank jullie wel we gaan zeker smikkelen hiervan

Heel erg bedankt voor het mooie pakket, fijne dagen allemaal🎄

Wat een lekkere dingen hebben we gekregen en een mooie fietstas erbij heel erg bedankt❤

Geweldig wat er allemaalnin zat lekker hoor enorm bedankt

Prakkie 072 en JCI Heerhugowaard nog hartstikke bedankt voor dit alles, heerlijk❣️

Bedankt voor het prachtige kerstpakket! 🥰 Fijne feestdagen 🎄🎄🎄

Dit jaar heeft Stichting Prakkie 072 een donatie ontvangen van JCI Heerhugowaard voor kerstpakketten met het thema “Kerstontbijt”.

Nogmaals bedankt donateurs en beheerders van prakkie voor het kerstontbijt pakket. Super mooi pakket!!