Een warm gebaar voor aankomende winter.

Dit jaar hebben we een prachtige donatie mogen ontvangen van het Ars Donandi + Philemon fonds. Met deze donatie mochten wij kinderen (basisonderwijs) voorzien van een nieuwe jas, schoenen, warme das, muts en handschoenen. Ontzettend bedankt hiervoor, ook de vrijwilligers waren geëmotioneerd van de blije gezichtjes, dat de gezinnen blij waren kan je hieronder lezen:

Wat een geweldige donatie hebben wij ontvangen! Mijn dochter blijft maar lachen en is helemaal klaar voor het koude weer🤗.

Onze dochter straalt niet vaak maar iedereen moest weten hoe mooi haar dag was. Ze zegt trots “van Silvia” met aanvulling van ons, de stichting met hele lieve mooie donateur(s) Bedankt niet alleen de kinderen die het geluk voelen hier ook 2 dankbare ouders. Het is super bijzonder en hartverwarmend om dit mee te mogen maken.. onze dochter gaat het er nog lang over hebben .. een jas en schoenen uit de winkel ! ( Want dat gebeurd niet vaak..) , super trots waren ze allebei en zo fijn dat ze na de fietstocht maar huis in de kou nog helemaal warm waren ! Wij gaan met een gerust hart de winter in, en zullen elke keer opnieuw als we hun in hun mooie jassen, mutsen, handschoenen en schoenen zien dankbaar zijn en vol liefde aan de donateur(s), Silvia Bos en de vrijwilligers terug denken die dit mogelijk hebben gemaakt voor ons !

Lieve donateur, ik wil u bedanken voor de geweldige donatie!! Vandaag zag ik om mij heen niet alleen mijn eigen kinderen ontzettend blij zijn met hun nieuwe winterschoenen, jas, das, wanten en muts, maar ook heel veel andere hele blije kinderen die van uw donatie gebruik mochten maken. Wat een groot hart heeft u, als u dit mogelijk heeft weten te maken. Ik wil u enorm bedanken, want ook voor mij, als alleenstaande moeder, is het geweldig dat u deze enorme kostenpost voor uw rekening neemt. Zo kunnen mijn kinderen warm de winter in!!! Enorm bedankt!!

Super bedankt hiervoor❤️

Wat een prachtige, lieve en bruikbare donatie. Hartverwarmend. Mijn mini-man zit nog na te genieten met zijn ballon op de bank en wil eigenlijk zelfs binnen zijn nieuwe spullen aan.

Heel erg bedankt mijn dochtertje is zo super blij met haar nieuwe winter jas en schoenen en een warme sjaal, handschoenen en een mooie muts. Super bedankt❤️

Super bedankt, mijn kanjers zijn super verwend met heerlijke warme schoenen en lekkere warme jas , handschoenen en muts. Ze willen het niet meer uitrekken laat de kou maar komen. Super bedankt donateurs en de stichting voor deze Super Donatie. Namens mijn kanjers dank jullie wel.

Wij willen de Meneer van de donatie hartelijk bedanken voor zoveel nieuwe warmen spullen. Jassen, handschoenen, mutsen, en schoenen. We zijn er zo blij mee. Ook deze jongens willen het niet meer uit, en lopen bij de buren te showen.… Ook Silvia Bos heel erg bedankt. Zonder jouw inzet (grote inzet) was dit niet tot stand gekomen. Ook de verrassing tasjes waren geweldig.

Wat een super donatie, ik heb hier 2 hele blije jongens 😊🥰 super bedankt donateur 🙏😊

Wat een geweldige verwenochtend hebben wij mogen meemaken! Zomaar van een lieve donateur, hebben wij dit mogen ontvangen. Dochterlief kan haar geluk niet op.(mama ook) Zo gaaf! Ontzettend dankbaar zijn wij.

Wat een super overweldigende verassing 🥰🥰 😍😍

Super bedankt 😍😍 ben echt super dankbaar😘😘 ze zijn in tijden niet zo verwend 🥰🥰🥰

Hun blijde gezichten doet me ook heel goed ❤️❤️❤️

Mega bedankt donateur!! En Silvia Bos voor alles vanmorgen, ongelooflijk groot en letterlijk warm gebaar!

Ik kan niet zeggen hoe perfect deze dag was, de (koude) temperatuur vroeg er om. Oude jas was stuk en dun. Dus de nieuwe Kwam op de juiste dag.

De tractor sjaal heeft onze zoon de hele dag om gehad. Laarzen werden ingeruild voor heerlijk roze winter stappers. Trots vanmiddag naar een verjaardag.

Donateur bedankt! Als vrijwilliger van de Stichting was ik er bij toen de kinderen (en hun ouder(s)) zaterdag nieuwe warme schoenen en een lekkere warme jas mochten uitzoeken. En ook nog een muts, sjaal en handschoenen! Het was zo mooi om te zien hoe blij de kinderen waren. Een aantal wilde meteen hun nieuwe jas en schoenen aanhouden. Uw donatie heeft niet alleen voor de leden en hun kind(eren) heel veel betekend. Ook heeft deze mooie, warme donatie mij geraakt.

Wat ontzettend fijn om te lezen dat er zoveel mensen geholpen zijn met deze prachtige donatie! Met grote inzet van Silvia Bos, zo ontzettend trots op haar! Dank je wel! En voor de donateur een grote pluim, enorm bedankt 👍🍀

Wat zijn mijn jongens toch ontzettend verwend, zo blij dat ze waren met alle stoere dingen die ze uit hebben mogen zoeken. Ook de dino-muts is heel de dag binnen in huis op geweest!😉 Bedankt voor deze fantastische donatie (& organisatie)