Donatie heerlijke kant en klare maaltijden.

Wij mochten een volle week dagelijks mooie  donaties ontvangen van Eko Plaza en de Karavaan. De maaltijden (Arabische stoof, Asian style, Indiase curry, Italiaanse schotel en Mexicaanse schotel), werden klaargemaakt door Chantels Mengelmoes. Hieronder plaatsen wij als dank enige foto’s en bedankjes van de gezinnen.

Namens alle vrijwilligers van stichting Prakkie 072, bedanken wij Karavaan voor het eten en ook voor jullie inzet voor Prakkie 072 om gezinnen in de minima deze heerlijke maaltijden te geven.

Enkele reacties van de leden:

– het waren bereidde maaltijden en genoeg voor de hoeveelheid personen

– een extra fijne bijkomstigheid was dat jezelf eens niet hoefde na te denken wat te maken, een echte verwennerij

– petje af voor de maaltijden, we hebben echt heerlijk gegeten. Vooral de Mexicaanse wraps vielen hier enorm in de smaak, een hoop groenten, vol van smaak, echt verwennerij

– super bedankt het was erg lekker, we hebben er van genoten

– wil jullie echt bedanken voor alle tijd en liefde die jullie er in hebben gestopt om dit mogelijk te maken

– we hebben heel lekker genoten van de maaltijden. Dank jullie wel voor alles. Dikke knuffel voor jullie

– heerlijke maaltijden is gewoon genieten

– wat zijn wij verwend met deze maaltijden, iedere x een fantastisch eet plezier

– bedankt voor de heerlijk maaltijden, was echt een verwennerij

– super bedankt, maaltijden waren heerlijk

– pure luxe was het, nogmaals veel dank

– het was een echte verwennerij, heel lekker, wij hebben erg genoten van de heerlijke gerechten, allemaal heel erg bedankt

– maaltijden waren heerlijk, Mexicaans gerecht was hier het favoriet super bedankt voor alles

– super bedankt voor de heerlijke maaltijden. Lang geleden dat we zo lekker hebben gegeten. Het Arabisch en de wraps waren erg lekker, nogmaals enorm bedankt.

– we hebben heerlijk gegeten. Altijd fijn om een keer zelf niet te hoeven koken en een fijne afwisseling van onze overwegend Hollandse pot. Ook goed voor de smaakontwikkeling van onze dochter. Heel erg bedankt

– bedankt voor de inzet van jullie allen. Eko Plaza, Karavaan en Chantels Mengelmoes enorm bedankt en beheer van Prakkie 072, petje af voor jullie.