Een geslaagde middag met ophaal van de zomer cadeau tassen voor kinderen in de minima. Om de gezinnen die vanwege financiële problemen niet op vakantie kunnen een steuntje in de rug te geven . Gedoneerd door Chantel Veer van Mengelmoes en haar team. Hartelijk dank ook namens de stichting en de gezinnen voor jullie inzet en de donatie van de supertassen, hieronder reacties en foto’s van blije koppies;

Lieve Chantel wat een ontzettend mooie donatie   als dit geen goed begin van de vakantie is weet ik het niet meer wat is m’n dochter verwend.

Wat een feestje was het uitpakken van de cadeautassen. Hier gaan we met het hele gezin een hoop plezier van beleven.

Dank jullie wel Chantel en team.

Dank jullie wel het is een mooi pakket. De jongste vind het geweldig en wou meteen alles open maken maar nog niet nog even wachten.

Namens onze vier kinderen heel erg bedankt voor de vakantie tas ze waren er erg blij mee.

Wow wat een top pakket. Namens ons en onze Kids enorm bedankt.

Chantel’s Mengelmoes, super bedankt voor de super leuke tasjes ik heb 2 hele blije jongens hier. We gaan er super veel plezier van beleven in de vakantie!

Helaas kon mijn dochtertje er niet bij zijn vandaag bij het ophalen van de verrassingstas(sen), dus hierbij 2 foto’s van een superblij kind  heel erg bedankt!

Wauw wat een mooi geschenk, lieve leden heel veel plezier met het mooie pakket. Chantel en team hartelijk dank. Jullie hebben vele mensen blij gemaakt.

Lieve Chantel wat een ontzettend mooie donatie   als dit geen goed begin van de vakantie is weet ik het niet meer wat is m’n dochter verwend     nogmaals ontzettend bedankt en een fijne vakantie toegewenst.

Wat een geweldige organisatie en geweldige donateurs, petje af.

Wat een super mooi pakket van Chantel en haar team.

Lieve Chantel, nogmaals super bedankt wat onwijs lief wat mijn dochtertje gekregen hebt.

Lieve Chantal, super bedankt mijn meiden zijn er super blij mee we gaan ervan genieten.

Prachtig werk verrichten jullie.

Mijn zoontje ontzettend blij met wat hij heeft gekregen. Hartstikke bedankt Chantel, Silvia en Ellen fijne vakantie.

Super bedankt Chantal en team de jongens zijn er super blij mee. Op naar een fijne vakantie dank u wel.

Super bedankt voor de leuke verassing , enorm goed begin van de vakantie zo !

Heel erg bedankt voor de tassen met alle leuke spullen en lekkers erin!! Fijne vakantie allemaal!!

Wouw wat straalt weer iedereen.

Met zo een inzet van de stichting en donateurs. Mijn vrouw is met de kids geweest we kwamen te gelijk thuis en de kinderen vertelde zelf dat ze mogen zwemmen met de rode tas  en de groene tas was om te varen.

Hartstikke bedankt voor de leuke vakantietassen ! We gaan er ontzettend van genieten en plezier van hebben.

Ontzettend bedankt lieve donateur!!! Drie hele blije koppies hier toen we de tassen gingen openmaken.

Super bedankt voor de super leuke tasjes ik heb 2 hele blije jongens hier. We gaan er super veel plezier van beleven in de vakantie!

Heel erg bedankt voor de mooie vakantie tassen, we hebben hier 2 hele blije kinderen.