Schoolvakantie bijna voorbij.

Van Ars Donandi Eva fonds mochten wij een mooie gift ontvangen. Daarvan konden wij  kinderen in de minima blij maken met nieuwe schoenen om naar school te gaan. Voor hen dit jaar geen gebruikte schoenen van zusjes/broertjes of nichtjes/neefjes maar stoer naar de winkel en zelf schoenen uitzoeken. Hartelijk dank donateur voor de mooie gift en Van Haren voor de zorgzame ontvangst.

Enige reacties van blije ouders:

Kijk de meiden eens blij zijn met hun nieuwe, stoere en matching schoenen!! Onwijs bedankt aan de donateurs, het was een feestje om zomaar nieuwe schoenen te kunnen kopen ipv kringloopschoenen.

Onwijs bedankt donateur !! Heel erg fijn en zeer welkom onze dochter en zoon ( en wij natuurlijk ook!) zijn er erg blij mee !

Verder natuurlijk iedereen van de stichting enorm bedankt voor het mogelijk maken hiervan!

Ik sluit me hier helemaal bij aan. Dit is zo een mooi gebaar. Onwijs bedankt alles en iedereen voor jullie tijd, inzet, en moeite. Weer even wat zorgen minder.

Ontzettend bedankt lieve donateur mijn dochter is ontzettend blij met haar nieuwe schoenen zo is ze klaar voor het najaar

Heel erg bedankt lieve donateur en iedereen van de stichting. Onze zoon is er superblij mee

Super bedankt donateur mijn kanjers zijn Super blij met hun schoenen

Lieve donateur en iedereen van de stichting namens ons en de kinderen ontzettend bedankt