Veel gezinnen in de minima gaan/kunnen niet op vakantie dit jaar. Daarom mochten wij namens

Balans Schoonmaak- en Bedrijfsdiensten

de gezinnen een vakantietas aanbieden, een tas met speelgoed voor buiten maar ook voor binnen.

Enige reakties van leden:

• Wow wat een super gave tas voor veel speelplezier. Dank u wel donateur en stichting Prakkie 072.
  •  Lieve donateur bedankt voor het supergave speelpakket we gan hier zekers van gemnieten en geregweld een spelletjes dag doen. Stichting Prakkie jullie ook super bedankt voor het mooie pakket en jullie inzet.
  • Lieve donateur en prakkie super bedankt voor het gave speelgoed pakket.
  • Lieve donateur en prakkie ontzettend bedankt voor de geweldige zomertas dat word vele uren speelplezier.
  • Super bedankt voor de zomertas, de meiden zijn er blij mee.
  • Er is vandaag heel veel gespleeld met de spullen. Was zo mooi, dat ze niet konden kiezen waar ze het eerste mee wilde spelen. Dan maar alles tegelijk uitgepakt. Heel hartelijk bedankt donateur.
  • Super mooi pakket donateurs alles is al uitgepakt en lekker mee gespeelt met de buurt kids en mijn dochter. Vooral de zakken gooien en gingen gooien is een groot succes, dank u wel.