Op maandag 5 juli was het zover: Stichting Prakkie 072 was uitgenodigd door Stichting de Waaier om te matchen bij afslag bij de BroekerVeiling.

We waren verheugd een plekje in de schuiten te mogen bemachtigen tijdens de veiling.

Bij aanvang van de veiling voer de schipper ons naar de veilinghal waar de veilingmeester onze schuit aankondigde bij de ondernemers in de veilingbanken. Vervolgens moesten wij wat vertellen over onze hulpvraag. Dat was bij ons passend vervoer, drukwerk en naamsbekendheid.

Na afloop was er een informele speeddate met de ondernemer(s) die had/hadden gereageerd op onze hulpvraag.

En ja het is gelukt:

– gratis drukwerk, flyers en visitekaartjes van Opsteker Media

– Een gift voor de aanschaf van een grotere auto van Opsteker Media

– PR, communicatie en advies van Filmmacht Media

Het was een geslaagde middag en Stichting Prakkie 072 is heel blij met de ontvangen bijdragen.