Het Sinterklaasfeest in 2020 voelde een beetje koud aan. Geen feestje voor de kinderen met Sint en piet maar een pakket meegeven aan de leden met mondkapje voor en 1.5 meter afstand. Aan de latere reacties te lezen hebben de kinderen vreselijk genoten van het speelgoed en snoepgoed thuis op Sinterklaasavond.  Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de bijdrage aan de Sinterklaaspakketten: o.a. Chantel’s Mengelmoes, Petra’s Boetiek, Gemeente Alkmaar afdeling Regiegroep de Mare en diverse leden en niet-leden.
Een hele klus maar met liefde gedaan met ondersteuning van de vrijwilligers.

• Dat ziet er weer super uit voor de kindertjes
  • Dank jullie wel mijn jongens zijn er super blij mee
  • Super bedankt sinterklaas, donateurs en de stichting super bedankt
  • Heerlijk voor de kindertjes. Super lief
  • Dank jullie wel weer voor de spulletje
  • Super bedankt voor de leuke pakken
  • Hartverwarmend
  • Wat een super mooie pakketten
  • Namens onze dochter die heel blij is met de cadeautjes van de Sint
  • M’n dochter moet nog even wachten ze krijgt het met Sinterklaas avond maar super bedankt
  • Iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt. Dank jullie wel. Me meiden vonden het heel erg leuk. En ik zelf ook natuurlijk
  • Heel erg bedankt, wat een mooie pakketen. onze kids moeten ook nog even wachten tot sinterklaas avond… Wat een pracht inzet en donatie
  • geweldig, ontzettend bedankt. Ik weet zeker dat jullie mijn kinderen zaterdag met Sinterklaasavond super blij maken
  • Echt super mooie pakketten. Onwijs blij mee
  • Ik vind het pakket echt superleuk,er zitten hele leuke dingen in,nou alles appart in pakken voor 5-12
  • Silvia Bos, hartelijk bedankt voor alles. Voor jou was het heel veel werk, en beschikbaar van je hele huis. Van boven tot beneden vol. Daarbij alle donateurs heel erg bedankt. Wij hebben zondag een leuke dag gehad, en vele blijde gezichtjes. Superrr.
  • Dank jullie wel